close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חלונות אלומיניום – לשדרוג איכות החיים

מערכת שורשכח אב, תשעט29/08/2019

ואם אתם מחפשים דרך קלה ומהירה לשדרג את איכות החיים בבית שלכם בהשקעה לא גבוהה, חלונות אלומיניום יכולים להשיג לכם בדיוק את המטרה הזאת

תגיות:
כשאתם בוחנים את איכות החיים שלכם, הבית לבטח תופס מקום מרכזי בין כל הדברים האחרים שתורמים או פוגעים באיכות החיים הזו. הבית שלנו הוא המקום הפרטי שלנו, המקום בו אנו מבלים את השעות היפות שלנו עם בני המשפחה ובו אנו בונים את המבצר האישי שלנו, שילווה אותנו לאורך שנים.

לאור זאת, אין פלא שההשקעה שלנו בבית משפיעה באופן ישיר גם על איכות החיים שלנו ואם אתם מחפשים דרך קלה ומהירה לשדרג את איכות החיים בבית שלכם בהשקעה לא גבוהה, חלונות אלומיניום יכולים להשיג לכם בדיוק את המטרה הזאת. איך ולמה? בשורות הבאות.

חלונות אלומיניום – פריטי
עיצוב

חלונות הבית, כמו הדלתות, כמו הקירות וכמו הרצפה, הם פריטי עיצוב חשובים מאוד בעיקר לאור שטח הפנים הגדול שלהם. החלפת צבע החלונות בביתכם יכול לשנות לחלוטין את אווירת ורוח העיצוב בבית וכך גם החלפת החלונות כולם. מעבר לכך, חלונות הבית שלכם משפיעים גם על כמות והיקף האור הטבעי שייכנס אל תוך הבית ויאיר אותו לאורך שעות היום, אלמנט חשוב ומרכזי שמשפיע ישירות על איכות החיים שלנו בביתנו.
חלונות אלומיניום הם למעשה חלונות שאותם אתם יכולים לעצב ככל העולה על רוחכם וליהנות ממגוון עיצובים שאותם ניתן לייצר באמצעות מספר סוגי פרופילים בודדים ובראשם הפרופיל הבלגי.

מומלץ לפנות לחברה המתמחה בייצור והתקנת חלונות אלומיניום כמו חברת יורוסטייל https://eurostyle.co.il
 

הפרופיל הבלגי והפרופיל הסטנדרטי של חלונות אלומיניום
פרופיל סטנדרטי הוא אותו פרופיל שממנו עשויים חלונות האלומיניום המסופקים על ידי קבלנים במסירת דירה חדשה ללקוח. אלו הם החלונות הבסיסיים עם פרופילים עבים וחלקים, בדרך כלל בצבע לבן או חום כהה. פרופיל בלגי, לעומת זאת, הוא פרופיל דק ומעודן יותר שבאמצעותו ניתן לייצר עיצובים רבים הרבה יותר, ליצור עיצובים על שטח הפנים של החלון ולמעשה להפוך את החלון ליצירה עיצובית ייחודית. את הפרופיל הבלגי, כמו גם את הפרופיל הסטנדרטי, תוכלו להזמין במגוון רחב מאוד של צבעים ובמרקם המועדף עליכם על מנת לבנות לעצמכם יצירה של חלון על פי טעמכם.

חלונות אלומיניום בכל גודל ובכל פרופורציה
אחד היתרונות הגדולים והחשובים של חלונות אלומיניום הוא היכולת לעצב את החלון בכל גודל ובכל פרופורציה. במסגרת החלפת החלונות בבית, תוכלו להגביה או להרחיב את מפתח החלון על מנת לאפשר חדירה של אור רב יותר ולהבליט עוד יותר את החלון כפריט עיצוב ותוכלו להסיר לחלוטין את הקיר שפונה אל המרפסת ולהפוך אותו לחלון אלומיניום רחב שישנה לחלוטין את פני הסלון שלכם.

אפשרויות העיצוב באמצעות חלונות אלומיניום הן רבות ומגוונות וכולן מאפשרות לכם לייצר שדרוג של ממש באיכות החיים שלכם, ליהנות יותר מזמן איכות בבית או במרפסת ולהרגיש שאתם מטפחים את הסביבה שלכם ומטפלים בנפש שלכם בעצם זה שאתם בונים לעצמכם פינה חמה, אסתטית ומעוצבת יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה